|
|
Linje 1: |
Linje 1: |
| {{Sortsnak}}
| | '''Historie''' kan være mange [[ting]], men til fælles for dem [[alle]] er, at historier indeholder [[ord]]. Et andet fællestræk er, at historier oftest foregår i [[De gode gamle dage|fortiden]]. I [[alt]] fald er de fabrikeret eller opstået i fortiden.<br /> |
| Samtidshistorie er en lignende form for historie, det handler udelukkende om ligegyldig historie om dengang da Danmark gik til Ejderen. HVA SKAL VI BRUGE DET TIL, ikke en skid. Klamydia | | ==Forskellige eksempler på historie== |
| | *Historie (fag)<ref>Godt så, historie er et såkaldt fag man bliver pint med i skolen. I historie skal man trækkes igennem al mulig kedeligt stads, som vi ikke rigtig gider komme ind på her. |
| | Vi vil komme lidt nærmere ind på hvad faget historie rummer UNDER bagsiden, nemlig tom luft. Mange gange når man har faget forsøger læreren, hvis han er der, at gemme selve faget langt væk under mere ligegyldige emner, eksempelvis holocaust (en begivenhed som tog navn efter ''Claus Holocaust'') Er læreren ikke til stede, vil kontoret ofte forsøge at finde en af de sagnomspundne vikarer, en person, som ikke har nogen forbindelse til hverken faget som vikaren er vikar for, eller læreren, som vikaren er vikar for. |
| | |
| | hvis man skal have den mindste chance for at lære noget i faget historie skal læreren være 100.01% dedikeret til faget, og det kræver DISCIPLIN, DISCIPLIN og DISCIPLIN! Mange historielærere, eksempelvis Andreas her, snakker fremtid i stedet for fortid, hvilket viser en uhyggelig dedikation til faget INNOVATION, hvilket ikke har særlig meget med historie at gøre, bortset fra at [[man]] prøver på at forbedre fortiden, hvilket efter gentagne forsøg fra [[Bill Gates]] side er påvist umuligt med Windows xp og Windows 98. Heller ikke da service pack 1 og 2 kom til blev de to styresystemer særlig meget bedre. |
| | Af [[alt]] [[dette]] kan [[man]] uddrage, at historie ikke er et særligt interessant fag, bortset fra at man kan snakke om alt muligt ligegyldigt.</ref> |
| | *Nutidshistorie<ref>Samtidshistorie er en lignende form for historie, det handler udelukkende om ligegyldig historie om dengang da Danmark gik til Ejderen.</ref> |
| | *Løgnehistorie |
| | *Godnathistorie<ref>Fortælles til børn</ref> |
| | ==Historiske fodnoter== |
| | <references> |
| | |
|
| |
|
| Godt så, historie er et såkaldt fag man bliver pint med i skolen. I historie skal man trækkes igennem al mulig kedeligt stads som vi ikke rigtig gider komme ind på her.
| |
| Vi vil komme lidt nærmere ind på hvad faget historie rummer UNDER bagsiden, nemlig tom luft. Mange gange når man har faget forsøger læreren, hvis han er der, at gemme selve faget langt væk under mere ligegyldige emner, eksempelvis holocaust (en begivenhed som tog navn efter Claus Holodust)
| |
|
| |
|
| Er læreren ikke til stede vil kontoret ofte forsøge at finde en af de sagnomspundne vikarer, en person som ikke har nogen forbindelse til hverken faget som vikaren er vikar for, eller læreren som vikaren er vikar for.
| |
|
| |
|
| hvis man skal have den mindste chance for at lære noget i faget historie skal læreren være 100.01% dedikeret til faget, og det kræver DISCIPLIN, DISCIPLIN og DISCIPLIN! Mange historie lærere, eksempelvis Andreas her, snakker fremtid istedet for fortid, hvilket viser en uhyggelig dedikation til faget INNOVATION, hvilket ikke har særlig meget med historie at gøre, bortset fra at man prøver på at forbedre fortiden, hvilket efter gentagne forsøg fra bill gates side ikke er vist muligt med windows xp og windows 98. Heller ikke da service pack 1 og 2 kom til blev de 2 styresystemer ikke særlig meget bedre.
| |
|
| |
|
| Alt dette kan man drage ud fra at historie ikke er et særligt interessant fag, bortset fra at man kan snakke om alt muligt ligegyldigt.
| | {{Sortsnak}} |