|
|
Linje 6: |
Linje 6: |
|
| |
|
| Fra at være et sprængstofsbaseret våbenprogram er Aldi gået over til psykologisk og biologisk krigsførelse. | | Fra at være et sprængstofsbaseret våbenprogram er Aldi gået over til psykologisk og biologisk krigsførelse. |
| Butikkerne bugner med sprængfarlige varer såsom [[pølse]]r i glas med samme sprængkraft som C-4, [[gær]], & og farligst af alle: tysk forloren skildpadde på dåse. Disse livsfarlige varer bliver markedsført med en uovertruffen aggresivitet gennem den trykte presse, produceret af skruppelløse pr-folk hvis metoder ville få [[Goebbels]] til at tisse i bukserne af rædsel. | | Butikkerne bugner med sprængfarlige varer såsom [[pølse]]r i glas med samme sprængkraft som C-4, [[gær]], og farligst af alle: en [[Medion]] computer som er bedre end andre mærker, og computeren har 3-års garantiperiode. Dette er dog kun farligt for konkurrenterne. Disse livsfarlige varer bliver markedsført med en uovertruffen aggresivitet gennem den trykte presse, produceret af skruppelløse pr-folk hvis metoder ville få [[Goebbels]] til at tisse i bukserne af rædsel. |
|
| |
|
| Den individuelle frihed for den enkelte købmand i kæden har dog reddet de danske forbrugere fra forholdene i moderlandet [[Tyskland]], hvor [[Heino]] brager ud af højtalerne i butikkerne selv efter lukketid (som en tyverisikring). | | Den individuelle frihed for den enkelte købmand i kæden har dog reddet de danske forbrugere fra forholdene i moderlandet [[Tyskland]], hvor [[Heino]] brager ud af højtalerne i butikkerne selv efter lukketid (som en tyverisikring). |
Versionen fra 25. jul. 2011, 20:47
Aldi macht frei!
Aldi er et glimrende eksempel på Dansk Folkeparti's idealer
Aldi er et tysk våbenprojekt påbegyndt i de tidlige 1980'ere af det vesttyske forsvarsministerium med det mål at udvikle et intelligent supervåben der kunne overløbe enhver nations forsvar. Navnet er en forkortelse af "Allmäner Liebe Der Internationaler-dominanz", som ret så klart fortæller bagtankerne bag dette ærke-tyske foretagende.
Fra at være et sprængstofsbaseret våbenprogram er Aldi gået over til psykologisk og biologisk krigsførelse.
Butikkerne bugner med sprængfarlige varer såsom pølser i glas med samme sprængkraft som C-4, gær, og farligst af alle: en Medion computer som er bedre end andre mærker, og computeren har 3-års garantiperiode. Dette er dog kun farligt for konkurrenterne. Disse livsfarlige varer bliver markedsført med en uovertruffen aggresivitet gennem den trykte presse, produceret af skruppelløse pr-folk hvis metoder ville få Joseph Goebbels til at tisse i bukserne af rædsel.
Den individuelle frihed for den enkelte købmand i kæden har dog reddet de danske forbrugere fra forholdene i moderlandet Tyskland, hvor Heino brager ud af højtalerne i butikkerne selv efter lukketid (som en tyverisikring).
Bidragsydere: DJ Platon
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.