|
|
Linje 10: |
Linje 10: |
| == Erobringstogtet == | | == Erobringstogtet == |
|
| |
|
| Opløftet af den store success valgte de to kæder at indgå en våbenhvile, og i stedet ekspandere. De opdagede dog hurtigt at Tyskland havde sine [[grænse]]r, og prøvede at sondere tærrænet udenfor disse, hvor de hurtigt opdagede at der ikke fandtes nogen naturlige forekomster af hverken pølser i glas eller langtidsholdbar mælk, hvorfor de skyndte sig at slå til i et storstilet erobringstogt af det totalt overrumplede og handlingslammede udenlandske marked, hvoir Aldi lagde for og sonderede tærrænet, inden de stærke tropper blev sat ind i form af Lidl. | | Opløftet af den store succes valgte de to kæder at indgå en våbenhvile, og i stedet ekspandere. De opdagede dog hurtigt at Tyskland havde sine [[grænse]]r, og prøvede at sondere terrænet udenfor disse, hvor de hurtigt opdagede at der ikke fandtes nogen naturlige forekomster af hverken pølser i glas eller langtidsholdbar mælk, hvorfor de skyndte sig at slå til i et storstilet erobringstogt af det totalt overrumplede og handlingslammede udenlandske marked, hvor Aldi lagde for og sonderede terrænet, inden de stærke tropper blev sat ind i form af Lidl. |
|
| |
|
| == Lidl i dag == | | == Lidl i dag == |
|
| |
|
| I dag ligger der stadig flere og flere Lidl forretninger og lurer rundt omkring i [[by]]erne, hvor de udgør en stor trussel for miljøet, da der er en vi risiko for at glas-pølserne sprænger læk, eller den langtidsholdbare mælk imploderer og tager større bydele med sig i faldet. | | I dag ligger der stadig flere og flere Lidl forretninger og lurer rundt omkring i [[by]]erne, hvor de udgør en stor trussel for miljøet, da der er en hvis risiko for at glas-pølserne sprænger læk, eller den langtidsholdbare mælk imploderer og tager større bydele med sig i faldet. |
|
| |
|
|
| |
|
Versionen fra 17. nov. 2007, 20:05
Lidl by lidl...
— Lidl om besættelsen af Danmark anno 2006
I mellemøsten er butikken Lidl kendt for de lave skinkepriser, men her i Danmark kendes den tit ved sammenligning af Aldi, da begge er tyske.
Magtkampen
Oprindeligt herskede der blandt discountdyrene i Tyskland to fraktioner, Aldi og Lidl, hvis eneste forskel var rækkefølgen af bogstaver, og at den ene havde udskiftet det ene "L" med et "A".
Disse to fraktioner forsøgte konstante at udrydde hinanden ved at forgive modstanderen med uspiselige varer og sauerkraut, men desværre med den stikmodsatte virkning, idét folk hurtigt blev immune overfor pølser i glas og langtidsholdbar mælk, og rent faktisk begyndte at kunne lide det, hvilket parakdoksalt nok medførte et boom i antallet af kunder.
Erobringstogtet
Opløftet af den store succes valgte de to kæder at indgå en våbenhvile, og i stedet ekspandere. De opdagede dog hurtigt at Tyskland havde sine grænser, og prøvede at sondere terrænet udenfor disse, hvor de hurtigt opdagede at der ikke fandtes nogen naturlige forekomster af hverken pølser i glas eller langtidsholdbar mælk, hvorfor de skyndte sig at slå til i et storstilet erobringstogt af det totalt overrumplede og handlingslammede udenlandske marked, hvor Aldi lagde for og sonderede terrænet, inden de stærke tropper blev sat ind i form af Lidl.
Lidl i dag
I dag ligger der stadig flere og flere Lidl forretninger og lurer rundt omkring i byerne, hvor de udgør en stor trussel for miljøet, da der er en hvis risiko for at glas-pølserne sprænger læk, eller den langtidsholdbare mælk imploderer og tager større bydele med sig i faldet.
Bidragsydere: DJ Platon
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.