|
|
(23 mellemliggende versioner af 5 andre brugere ikke vist) |
Linje 1: |
Linje 1: |
| [[Fil:School-teacher.jpg|thumb|300px|Sådan ser de fleste skolelærere ud]][[Fil:HotHentaiSexedTeacher.jpg|thumb|300px|Sådan burde de fleste skolelærere se ud]]'''Folkeskolelæren''' er den person, der udgiver sig for at lære børn en masse ting. | | [[Fil:lærer.jpg|thumb|500px|Her ses en klassisk folkeskolelærer med de typiske pædagogiske hjælpemidler: Bogstavkortene, rullegardinskortene og den grønne tavle. Her ses ikke [[skygge]]n af en [[computer]].]]'''Folkeskolelæreren''' (''lat. homo erasmus montanus'') er en invasiv art. Den er en [[parasit]] som snylter på en værtsorganisme - homo sapiens, hvilket [[paradoks]]alt nok er dens forfader. Dens oprindelse menes at stamme fra [[Antikken]]s [[Grækenland]]. Om dagen tilbringer den sin tid med at høste [[blod]] fra andre menneskearters afkom. Den har udviklet en snedig teknik til at lokke børnene hen i de såkaldte "skoler", hvor selve blodsugningen finder sted. [[Taktik]]ken er et af de mest ekstreme tilfælde af bedrag i naturen. Den har evnen til at mutere andre homo sapiens til homo erasmus montanus. Folkeskolelæreren er i virkeligheden et [[larve]]stadie af grundtypen "''[[lærer]]''" og kan derfor - efter flere hudskifter og en afsluttende hviletilstand ([[puppe|forpupning]]) - genopstå i mange varianter som f.eks.: |
|
| |
|
| | * Børnehavelærer |
| | * Gymnasielærer |
| | * Faglærer |
| | * Universitetslærer |
| | * Yogalærer |
| | |
| | == Karakteristika == |
| I virkeligheden er det bare en komedie, da alle og enhver da ved, at [[Danmark]] er et præstestyre (ledet af [[Gud]]), og ikke et [[Monarki]], selvom folkeskoleæren prøver at overbevise børnene om det andet. Andre underlige ting, som folkeskolelæren prøver at overbevise børn om er blandt andet: | | I virkeligheden er det bare en komedie, da alle og enhver da ved, at [[Danmark]] er et præstestyre (ledet af [[Gud]]), og ikke et [[Monarki]], selvom folkeskoleæren prøver at overbevise børnene om det andet. Andre underlige ting, som folkeskolelæren prøver at overbevise børn om er blandt andet: |
| *[[Jorden]] er rund (Alle ved da at jordklumper har alle mulige former), | | *[[Jorden]] er rund (Alle ved da at jordklumper har alle mulige former), |
Linje 9: |
Linje 16: |
|
| |
|
| Det er også folkeskolelæreren, der aldrig har gået andre steder en i skole. Så alt hvad de ved er noget de har læst. | | Det er også folkeskolelæreren, der aldrig har gået andre steder en i skole. Så alt hvad de ved er noget de har læst. |
| | |
| | ===Fællestræk for folkeskolelærere=== |
| | *Ligner en svag udgave af Homo Sapiens. |
| | *Er dovent anlagt. |
| | *Lever af øko-mad og -øl samt børneblod. |
| | *Yngler kraftigt, blandt andet for at have en sikker adgang til fødekilde nummer et, børneblod. |
| | |
| | |
| | == Historie == |
| | |
| | |
| | Folkeskolelæreren stammer sandsynligvis fra de græske [[filosof]]fer(homo filosoffanus). Filosofferne er de første vi med sikkerhed ved, forsøgte at overbevise medlemmer af arten homo sapiens om, at det er smart at blive "klog". Et difust udtryk, der ikke er nogen almindelige mennesker der forstår. Det senere udviklingstrin er den katolske [[præst]](homo homo), som i flere århundreder underviser børn i kundskaber inden for [[sprog]], [[naturvidenskab]], [[religion]] og [[pædofil]] [[homoseksualitet]]. Det sidste menes at være en misforstået rest af den græske frisindethed omkring seksualitet. |
| | |
| | Op igennem [[middelalderen]] sker der en kraftig udvikling i erhvervet og mange nye underarter opstår. De fleste frigør sig helt for religion og seksuelt børnemisbrug. Fællestrækkene, der forbinder de forskellige racer er nu: Evnen til at bygge forskellige former for skoler, hvor børnene lokkes hen, med løfter om muligheden for at blive "klog", med fri adgang til børneblod samt med muligheden for at få indflydelse, magt og rigdom. |
| | |
| | I moderne tid er den dominerende race af arten folkeskolelæreren (homo erasmus montanus). Denne race har udviklet et uhyggeligt våben. For at vinde stærkere dominans overfor værtsorganismen, lokker denne art almindelige homo sapiens til at træde ind i såkaldte seminarier. Her sker der en [[mutation]], som gør de intetanende homo sapiens til homo eramsus montanus - folkeskolelærere. Måden menneskene lokkes ind i de såkaldte seminarier er et løfte om længere ferier og gode arbejdstider. En nektar som alle homo sapiens - og i særdeleshed danske medlemmer af arten - ikke kan modstå. |
|
| |
|
| ==5 tips til: Hvordan man spotter en folkeskolelærer== | | ==5 tips til: Hvordan man spotter en folkeskolelærer== |
| | [[Fil:School-teacher.jpg|thumb|300px|Sådan ser de fleste skolelærere ud (henholdvis: overlærer og lærling).]][[Fil:HotHentaiSexedTeacher.jpg|thumb|300px|Sådan burde de fleste skolelærere se ud]]'''Folkeskolelæren''' er den person, der udgiver sig for at lære børn en masse ting. |
| # Folkeskolelærere skal, af en eller anden grund, altid være iført neutralt tøj, derfor ved du, at det ''ikke'' er en folkeskolelærer, hvis vedkommende er iført Bjørn Borg underbukser. | | # Folkeskolelærere skal, af en eller anden grund, altid være iført neutralt tøj, derfor ved du, at det ''ikke'' er en folkeskolelærer, hvis vedkommende er iført Bjørn Borg underbukser. |
| # Folkeskolelærere har det også med at befinde sig omkring [[folkeskoler]], hvor de terroriserer [[børn]] med deres fejlagtige informationer. | | # Folkeskolelærere har det også med at befinde sig omkring [[folkeskoler]], hvor de terroriserer [[børn]] med deres fejlagtige informationer. |
Linje 18: |
Linje 42: |
|
| |
|
| == Facts om folkeskolelærere == | | == Facts om folkeskolelærere == |
| *De tjener så lidt penge, at de måtte opfinde faget hjemmekundskab, for at kunne få frokost nogle gange om ugen. | | |
| | *De tjener så få penge, at de måtte opfinde faget hjemmekundskab, for at kunne få frokost nogle gange om ugen. |
| *Folkeskolelærer er det fortabte livs strategi, derfor er det kun folk, på samfundets nederste trin, der bliver det. | | *Folkeskolelærer er det fortabte livs strategi, derfor er det kun folk, på samfundets nederste trin, der bliver det. |
| *En folkeskolelærer vil ikke overleve en dag uden facitlisten ([[Biblen]]). | | *En folkeskolelærer vil ikke overleve en dag uden facitlisten ([[Biblen]]). |
Linje 25: |
Linje 50: |
| *Posedamer er pensionerede folkeskolelærere. | | *Posedamer er pensionerede folkeskolelærere. |
|
| |
|
| Så det frikvarter. | | == Fremtid == |
| [[Kategori:Dyr]] | | |
| | |
| | Forskerne er meget uenige om hvorvidt den invasive art, homo erasmus montanus, er en trussel eller en gevinst for samfundet. |
| | |
| | Kritikerne peger på, at børnene får bivirkninger af blodsugningen som eksempelvis "[[mobning|tæsk i skolegården]]", "[[ADHD]]", "[[lektier]]" (en særdeles pinefuld tilstand for børn) og "ekskursioner". Det er ikke tilfældigt, at ordet minder om det [[engelsk]]e excecution. Der er rapporteret om flere tilfælde hvor børn har mistet livet eller fået traumer af den ekstreme døgnblodsugning, der finder sted her. Og deres allervigtigste argument: Der bliver flere og flere af dem! |
| | |
| | Fortalerne siger, at vores børn bliver bedre til at regne, læse, stave, snakke forskellige sprog, løse komplicerede forsker- og ingeniøropgaver. De lærer meget om samarbejde, når de bliver udfordret i et miljø, hvor de får lov til at arbejde sammen om at løse forskellige opgaver. |
| | |
| | Et overvejende flertal af befolkningen lader til at være villige til at løbe risikoen. Mange siger: ”Det er jo også rart nok at være fri for børnene en gang i mellem. Og så er vi jo også fri for at opdrage dem selv, hele tiden.” |
| | |
| | |
| | |
| | == Ekstremer == |
| | |
| | |
| | Der findes endnu mere uhyggelige racer end folkeskolelæren. Disse uhyggelige skabninger murer sig inde i en slags superskoler kaldet: [[efterskole]]r, [[højskole]]r og [[kostskole]]r. Man ved ikke meget om disse mærkelige mikro-samfund. Det eneste man med sikkerhed ved er, at de børn, der gennemlever en tid i en sådan skole, kommer ud fuldstændigt forandrede. |
| | |
| | |
| | |
| | Så det [[frikvarter]]. |
| | [[Kategori:Antropologi]] |
| | [[Kategori:Navnløse personer]] |
| [[Kategori:Skoler i Danmark]] | | [[Kategori:Skoler i Danmark]] |
| [[Kategori:Roden til alt ondt]]
| |
Folkeskolelæreren (lat. homo erasmus montanus) er en invasiv art. Den er en parasit som snylter på en værtsorganisme - homo sapiens, hvilket paradoksalt nok er dens forfader. Dens oprindelse menes at stamme fra Antikkens Grækenland. Om dagen tilbringer den sin tid med at høste blod fra andre menneskearters afkom. Den har udviklet en snedig teknik til at lokke børnene hen i de såkaldte "skoler", hvor selve blodsugningen finder sted. Taktikken er et af de mest ekstreme tilfælde af bedrag i naturen. Den har evnen til at mutere andre homo sapiens til homo erasmus montanus. Folkeskolelæreren er i virkeligheden et larvestadie af grundtypen "lærer" og kan derfor - efter flere hudskifter og en afsluttende hviletilstand (forpupning) - genopstå i mange varianter som f.eks.:
- Børnehavelærer
- Gymnasielærer
- Faglærer
- Universitetslærer
- Yogalærer
Karakteristika
I virkeligheden er det bare en komedie, da alle og enhver da ved, at Danmark er et præstestyre (ledet af Gud), og ikke et Monarki, selvom folkeskoleæren prøver at overbevise børnene om det andet. Andre underlige ting, som folkeskolelæren prøver at overbevise børn om er blandt andet:
- Jorden er rund (Alle ved da at jordklumper har alle mulige former),
- den lille tabel er vigtig (Det viser bare hvor håbløst bagude de er, faktisk er lommeregneren opfundet!
- frisk luft er sundt (der er uhyggeligt mange farlige partikler i luften uden for, som er kræftfremkaldende, derfor livsfarlige)
- Solen er centrum i vores solsystem (enhver kan da se, at den bevæger sig rundt om jorden)
- at man ikke må slås (Vold løser alle problemer, se bare Irak).
Det er også folkeskolelæreren, der aldrig har gået andre steder en i skole. Så alt hvad de ved er noget de har læst.
Fællestræk for folkeskolelærere
- Ligner en svag udgave af Homo Sapiens.
- Er dovent anlagt.
- Lever af øko-mad og -øl samt børneblod.
- Yngler kraftigt, blandt andet for at have en sikker adgang til fødekilde nummer et, børneblod.
Historie
Folkeskolelæreren stammer sandsynligvis fra de græske filosoffer(homo filosoffanus). Filosofferne er de første vi med sikkerhed ved, forsøgte at overbevise medlemmer af arten homo sapiens om, at det er smart at blive "klog". Et difust udtryk, der ikke er nogen almindelige mennesker der forstår. Det senere udviklingstrin er den katolske præst(homo homo), som i flere århundreder underviser børn i kundskaber inden for sprog, naturvidenskab, religion og pædofil homoseksualitet. Det sidste menes at være en misforstået rest af den græske frisindethed omkring seksualitet.
Op igennem middelalderen sker der en kraftig udvikling i erhvervet og mange nye underarter opstår. De fleste frigør sig helt for religion og seksuelt børnemisbrug. Fællestrækkene, der forbinder de forskellige racer er nu: Evnen til at bygge forskellige former for skoler, hvor børnene lokkes hen, med løfter om muligheden for at blive "klog", med fri adgang til børneblod samt med muligheden for at få indflydelse, magt og rigdom.
I moderne tid er den dominerende race af arten folkeskolelæreren (homo erasmus montanus). Denne race har udviklet et uhyggeligt våben. For at vinde stærkere dominans overfor værtsorganismen, lokker denne art almindelige homo sapiens til at træde ind i såkaldte seminarier. Her sker der en mutation, som gør de intetanende homo sapiens til homo eramsus montanus - folkeskolelærere. Måden menneskene lokkes ind i de såkaldte seminarier er et løfte om længere ferier og gode arbejdstider. En nektar som alle homo sapiens - og i særdeleshed danske medlemmer af arten - ikke kan modstå.
5 tips til: Hvordan man spotter en folkeskolelærer
Folkeskolelæren er den person, der udgiver sig for at lære børn en masse ting.
- Folkeskolelærere skal, af en eller anden grund, altid være iført neutralt tøj, derfor ved du, at det ikke er en folkeskolelærer, hvis vedkommende er iført Bjørn Borg underbukser.
- Folkeskolelærere har det også med at befinde sig omkring folkeskoler, hvor de terroriserer børn med deres fejlagtige informationer.
- Hvis du støder på en person som er i gang med at tælle 7-15 årige børn i en bus om formiddagen, så er det nok en folkeskolelærer.
- Da folkeskolelærer er et lortejob, så se efter folk der handler i Super Brugsen og ikke i Irma.
- Hvis du ser en person, der har en Fjällraven rygsæk og cykler, er det enten en folkeskolelærer eller en Socialistisk Folkeparti'er. Eller begge dele, da folkeskolelærere enten er SF'er eller radikal og de radikale er snart ikke mere.
Facts om folkeskolelærere
- De tjener så få penge, at de måtte opfinde faget hjemmekundskab, for at kunne få frokost nogle gange om ugen.
- Folkeskolelærer er det fortabte livs strategi, derfor er det kun folk, på samfundets nederste trin, der bliver det.
- En folkeskolelærer vil ikke overleve en dag uden facitlisten (Biblen).
- Folkeskolelærere har en tendens til at modsige facitlisten, fordi de tror, at de ved bedre. Det er derfor, at de dør.
- De stemmer ofte på Socialistisk Folkeparti, da de håber på, at det vil give dem mere i løn, dog har Socialistisk Folkeparti aldrig præsteret noget.
- Posedamer er pensionerede folkeskolelærere.
Fremtid
Forskerne er meget uenige om hvorvidt den invasive art, homo erasmus montanus, er en trussel eller en gevinst for samfundet.
Kritikerne peger på, at børnene får bivirkninger af blodsugningen som eksempelvis "tæsk i skolegården", "ADHD", "lektier" (en særdeles pinefuld tilstand for børn) og "ekskursioner". Det er ikke tilfældigt, at ordet minder om det engelske excecution. Der er rapporteret om flere tilfælde hvor børn har mistet livet eller fået traumer af den ekstreme døgnblodsugning, der finder sted her. Og deres allervigtigste argument: Der bliver flere og flere af dem!
Fortalerne siger, at vores børn bliver bedre til at regne, læse, stave, snakke forskellige sprog, løse komplicerede forsker- og ingeniøropgaver. De lærer meget om samarbejde, når de bliver udfordret i et miljø, hvor de får lov til at arbejde sammen om at løse forskellige opgaver.
Et overvejende flertal af befolkningen lader til at være villige til at løbe risikoen. Mange siger: ”Det er jo også rart nok at være fri for børnene en gang i mellem. Og så er vi jo også fri for at opdrage dem selv, hele tiden.”
Ekstremer
Der findes endnu mere uhyggelige racer end folkeskolelæren. Disse uhyggelige skabninger murer sig inde i en slags superskoler kaldet: efterskoler, højskoler og kostskoler. Man ved ikke meget om disse mærkelige mikro-samfund. Det eneste man med sikkerhed ved er, at de børn, der gennemlever en tid i en sådan skole, kommer ud fuldstændigt forandrede.
Så det frikvarter.