|
|
(5 mellemliggende versioner af 2 andre brugere ikke vist) |
Linje 6: |
Linje 6: |
|
| |
|
| Ja det var det der startede mit lille tema på et tidspunkt hvor vi næsten tror vi kan gå på vandet vha. broer. Og så er jeg jo i den grad påvirket af at den politiske disput meget ensidigt i Fr.sund har handlet om betalingsring og skal det være en bro eller tunnel over Roskilde Fjord.{{Bruger:Frode_Fenis/ass|8. september 2011 17:57|{{{2}}}}} | | Ja det var det der startede mit lille tema på et tidspunkt hvor vi næsten tror vi kan gå på vandet vha. broer. Og så er jeg jo i den grad påvirket af at den politiske disput meget ensidigt i Fr.sund har handlet om betalingsring og skal det være en bro eller tunnel over Roskilde Fjord.{{Bruger:Frode_Fenis/ass|8. september 2011 17:57|{{{2}}}}} |
| ::Noget være vrøvl i mine øjne. Der er bygget en ny Hadsund bro i 1976 met fire spor. Såden en artikel skulle slettet. --[[Speciel:Bidrag/37.75.166.152|37.75.166.152]] maj 25. 2013, 15:30 (UTC) | | ::Noget være vrøvl i mine øjne. Der er bygget en ny Hadsund bro i 1976 med fire spor. Såden en artikel skulle slettet. --[[Speciel:Bidrag/37.75.166.152|37.75.166.152]] maj 25. 2013, 15:30 (UTC) |
| | |
| | Jeg forstår dig godt. Jeg bor selv i en by som har fået lov at bygge en bro fordi den gamle ikke kan rumme den høje trafikmængde. Nu er alle glade og får pandekager hos Rasmus Klumps mor. |
| | |
| | Set ud fra et humormæssigt synspunkt så er problem -> erkendelse af problemet -> løsning af problemet -> konsensus ikke altid lige sjovt, så selv om man har billede som viser at man er i gang med noget mere ambitiøst, så følte jeg at det var sjovere hvis Hadsund stadig måtte trækkes med en så håbløs bro som aldrig skulle være bygget. |
| | |
| | Faktisk findes der nogle eksempler på hvor man ser tog og biltrafik i uskøn harmoni. Først og fremmest kom jeg i tanke om Gillelejetoget som pga. at havnen både skal rumme færgefart, togstation og fulde svenskere stadig kører ude på gaden. |
| | |
| | <youtube>SCqvKf0yMp0</youtbe> |
| | |
| | Hvis der er flere eksempler på noget lignende modtages de gerne. |
| | ~~~ |
Nuværende version fra 26. maj 2013, 09:03
Good stuff :) --FJ sep 8. 2011, 14:27 (UTC)
Det er s'gu da EN VILDT SINDSSYG bro. Det er vel et meget godt eksempel på at noget der er sjovt rummer en flig af sandheden. Det var en kæmpe flaskehals i mange år og banen blev nedlagt i 1969. What took them so long.
ja:) ... Fagbladet ingeniøren har kørt en serie på deres bagside omkring broer, som pga. bureakrati eller fejl er blevet opført. Det er også ret morsomt. Der står et par stykker på sjælland og en på Grønland helt uden formål, som koster samfundet mange tusind kroner at vedligeholde, men som ikke kan fjernes :)
Ja det var det der startede mit lille tema på et tidspunkt hvor vi næsten tror vi kan gå på vandet vha. broer. Og så er jeg jo i den grad påvirket af at den politiske disput meget ensidigt i Fr.sund har handlet om betalingsring og skal det være en bro eller tunnel over Roskilde Fjord.
- Noget være vrøvl i mine øjne. Der er bygget en ny Hadsund bro i 1976 med fire spor. Såden en artikel skulle slettet. --37.75.166.152 maj 25. 2013, 15:30 (UTC)
Jeg forstår dig godt. Jeg bor selv i en by som har fået lov at bygge en bro fordi den gamle ikke kan rumme den høje trafikmængde. Nu er alle glade og får pandekager hos Rasmus Klumps mor.
Set ud fra et humormæssigt synspunkt så er problem -> erkendelse af problemet -> løsning af problemet -> konsensus ikke altid lige sjovt, så selv om man har billede som viser at man er i gang med noget mere ambitiøst, så følte jeg at det var sjovere hvis Hadsund stadig måtte trækkes med en så håbløs bro som aldrig skulle være bygget.
Faktisk findes der nogle eksempler på hvor man ser tog og biltrafik i uskøn harmoni. Først og fremmest kom jeg i tanke om Gillelejetoget som pga. at havnen både skal rumme færgefart, togstation og fulde svenskere stadig kører ude på gaden.
<youtube>SCqvKf0yMp0</youtbe>
Hvis der er flere eksempler på noget lignende modtages de gerne.
~~~
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.